Friday, September 4, 2009

Pe cite...?

Cite ape...
Sume cite tk best
Dengar lagu la...
Halwa telinga

Lagu per wei
Lagu Raryaaaa la

Plan baik for becoming Raya
REUNION
Lame gile tk jumpe kawan2 sekolah

Malangnye 3rd raya aku dh kene keje
Sengalnye HR TM ni
Bg aku cuti sblm ry nk buat ape
bukannye aku nk buat kuih , jahit langsir, jahit baju raye anak2 pon
Sengal plus plus la

So everything will be plan on 2nd raya
1st raya mesti la dengan family terchenta
Tahun ni aku nak sangat g kubur Tok
Lame sgt tk g jenguk kubur Tok

Ye la tiap kali raye ade je halangan
Kalo blk pon mesti tk der kelapangan
Hope sgt raya tahun ni dpt ziarah

Sape yg lom ade dlm list sila book ok!!!

Rumah-rumah untuk dilawati on mlm 1st raya

1. Rumah Nadia
2. Rumah Natrah
3. Rumah Jiwe....

2nd Raya

1. Rumah DR MEJAD...wajib....nk claim souvenir from Ireland
2. Rumah Tikah nk adiah dr aussie
3. Rumah Aimi nk tgk baby baru
4. Rumah Mun wa rindu sama luuu
5. Rumah AMin tetttttttttttttt
6.Rumah diana
7. Rumah Fiza
8. Rumah Madihah....siyes yg ni kene gi...time wedding kak mahirah tk jenguk langsung...

So..rumah mereka2 kt atas ni aku terpaksa pegi sbb tk dpt jumpe kt KL
To Krol , Awie, Paan, Farah, Rina....
see u at Damansara....

No comments:

Post a Comment