Sunday, May 31, 2009

terbang melayang

Kononnye tanak ikut. Nak bersantai di rumah hujung-hujung minggu ni.Sambil main-main ngan Ferra & Ary. Smlm dh seharian kuar ngan Yus n Fizi. Dh lame tk lepak camtu. So penatnye sampai ke hujung kaki.Tambah lak bile tringat crite tuttttt.

Memandangkan aku ni slalu kene jd tukang tunjuk arah, so terpakse la pegi. Kalo tk g tk der lunch. In a way nk jimat, kene la mkn ape yg ade kan. Tk leh boros-boros.

Perjalanan ke Bandar Kinrara mengambil masa lebih kurang 30 minute dr Ampang. Sbnrnye kan aku taram je. Menggunakan imigination aku ni menghafal peta Malaysia. Tekaan aku tepat n kami selamat tiba di destinasi.

Setibanya di rumah org kawin, tetibe aku rs mcm silap rumah. Tk mcm rumah pengantin pon. Meja makan bulat tk sampai 20 buah. Mcm warung Mak Mah pon yer gak. Sebab ade tong air yg kene cedok sendiri cam kt pasar malam tuh. Tk kesah la kan. Org panggil suruh mkn. Bukan suruh evaluate majlis tuh. Dr jauh aku dh nampak ayam masak merah. Ermmm mmg menu rasmi rumah org kawin.

Esok aku kawin tamau ayam masak merah....teettttttttt

Mls la nk cite psl majlis yg tk best tu.

Cite ni best. Sbb poket aku pon yg best terus jd tk best. On da way back terasa mcm tersalah jalan. Belok je kanan mcm lalu kawasan Seberang Perai Penang tu. Kilang je. Tp minah kilang tk der. Sbb aritu ari ahad. Mereka cuti.

Aku dh gelabah dah. Maybe aku akan di bambu sbb aku silap bg direction. Dlm hati berdoa supaya Allah tunjukkan jalan yg lurus.

Bila jalan yg kitorg lalu tu tk selurus yg kitorg harapkan, mule la dgr suara-suara perli aku.
Nasib baik perut dh kenyang. Kalo tk memang teruk aku kene bambu.

Jeng jeng jeng...jalan dh jumpe

Jalan ke wholesales HUSH PUPPIES....banner ade gamba kasut. dan dan aku soh carik tempat tu. Sbb nk gak carik kasut. Kasut aku dh lusuh gile. Phm2 je la kan. Kaki aku ni kalo kasut tk der brand mmg tk nk nye die terime.riak siut...ulps astagfirullah al a'zim....tk der maksud aku kaki aku ni manje. nak kan keselesaan ketika berjalan.

Yer...aku telah melabur sebanyak RM300++.sila ucap tahniah. Pelaburan yg bijak. Memandangkan aku mmg sukar menjumpai seluar yg senonoh utk aku. Skali aku angkut 3 helai. Tambah ngan baju-baju yg comel2.

Penat la...Nk titun.

3 helai seluar utk pakai keje. Yg tengah tu mcm tk lps bontot je...well masih boleh diusahakan

cute tk cute tak cute tak????

1 comment:

  1. seluar kat tengah tu dah jadi milik guehhhh....hakhakhakkkk

    ReplyDelete