Thursday, August 27, 2009

Jadi Baik Part II

Sesambil tunggu subuh ni...baik aku update blog
Nanti ade jer yg tye..
"hey...bile nk update blog la....."
Lebey kureng la...intonasi nye

Yg heran tu...
dah 2 3 4 kali call
tk angkat2
es sem mes pon tk reply

btw..smlm ari yg agak menyedihkan
Terpakse buke puase dlm kereta
Air mineral +kurma + kueh kelantan
tettt.................
Name kuih tu bahulu kukus...
sedap dimakan bile sejuk



eh...sblm tu ade cite panas
aku hangin betul ngan umat islam kt opis aku ni
Islam ker...
Oit...kalo korang Islam
Tolong la jgn malukan agama sendiri
Pantang betul aku
Aku tk la baik sgt
Tp kalo dh sah2 tk baik tu
Jgn yg TULI sgt

Respect la skit...
Ni bulan puase la
Kot ya pun tk puase
Jgn la tunjuk2
Cover2 la skit
Org lain mengata kot

"Bom nuklear ni aku tujukan khas buat mereka yg di I/C ada tertulis ISLAM
tp slamber jer merokok kt tangga"

Nk terase korang nye pasal

dah settle..

Aku nk tanye...
sape penah ade jerawat kt mate..
JERAWAT ok...
Sy ulang JERAWAT
bukan ketumbit

Bukan ape..
Mmg la pempuan anty JERAWAT
Lumrah alam la kot
Tumbuh jerawat tu

Yg aku mushkil kan
Kenape kt mate dow

Berat kot mate aku nk bukak
Ini bukan alasan untuk tido lebey yer...
Ini namenye dugaan

Biasenye kalo aku ade jerawat
Ubat paling mujarab ialah MINYAK CAP KAPAK
Memang heaven la kalo kene
Tp ni kt mate
Kalau pakai minyak cap kapak jugak bukan heaven lg beb
Tp tk la.....neraka



Hujan weihh...
Aku dh nk siap g keje
Time ni lak hujan
Mmg mengalukan aku utk tido di opis la ni

No comments:

Post a Comment