Monday, August 3, 2009

Upgrade Myself

Dengan gaji aku yang seciput ni, boleh ke aku nk sume bende yg aku idamkan?

Jawapannye...

Mesti la boleh,

Laptop
Handphone
Handbag
Jam
Kereta
Rumah
Tabung Haji
SC--jgn salah tafsir
Raihana & Bro Present
Family outing
Bukit Tinggi
Scholl
Aussie
Auckland
Oven

List ni 1/4 jer dr ape yg aku nak. Lg 3/4 tk perlu la nk masuk list. Kesimpulannya, byk sgt bende yg aku nak. So far, dalam 3x gaji aku ni, dr 10 bende yg aku nk, 7 dh tercapai. So aku rasa nothing impossible to achieve my dream.

Insya Allah next gaji nk beli ....jeng jeng jeng






Ni, sume atas nasehat sahabat merangkap jiran tetangga aku , TEKONG. Die ingat gaji aku ni segebuk macam gaji die la kot.Tp tk per, aku sahut cabaran. Selagi aku tk dpt HP Touchscreen ni, tanak jumpe ko...!

2 comments: