Friday, January 15, 2010

Saje nk bg sakit hati

Yesterday someone give her comment for my previous post:

"Hehehe..budgetive…aku pun tgh cmtuh.."
Sejak ade baby baru ni kene la budget2.Kalo tak baby nk makan ape?

"Focus career…boleh laa.."
Career penting skarang ni untuk lupekan ape sj yg menyakitkan ati n to prove that im better than dot dot dot

"Moving to a new place…pindah rumah…hidupp bujang"
Bujang's is better...muahahahaha...ada makna

"Maintain diet…aku wat gak..tp tk kurus2 pon…"
Kuwus tu tak penting janji mantop!!!! toing toing toing

"New job..stay je…(ko keje kt tmpt same ke?)"

Ko ade keje lagi bagus ke...tolong rekemen!!! prinsip I LOVE TM

"Jadi student balik…aku lom lagi…ko dh sambung master ker?"
Fulfill ruang yg ade dr dok layan perasaan baik aku study...dah kate Im the best

"Aku tk der family day…chineese new year je balik kg berehat… "
Tu tanggungjawab kt family kene la buat. Kang kene daulat atok aku kang

"Muka buku? Ape tuh….huhuhu"
Ni kalo ko tatau cbe ko amik kamus BM English..then ko dapat la jawapan die

"Sape org tuh?..."
I'm interested for the last question.
Ala ko tatau ke ko saje2 buat tatau...kalo aku cakap takut org tu malu sorok muke bawah dashboard lak...

No comments:

Post a Comment