Tuesday, May 18, 2010

23 berwana MERAH.

Upacara gelak ketawa malam tadi sangat best sambil menghadap Chicken Pie. Yummmy de delicious .....

Sekali sekali borak sampai pecah perut ni boleh buat kita hilang rasa stress...bukan hilang KURANGKAN. Kalo hilang maknenye dh tk stress dah lepas tu. Tapi aku masih lagi dalam keadaan stress yang tidak melampau dan keterlaluan.

Di lokasi rahsia Me, Che Tukang Hibur (atau lebih dikenali dengan nama tettttt), Che Engineer , Che Dokte, & Che Tukang Kipas telah berjanji untuk bertemu. Oleh kerana waktu habis kerja yang berbeza kami fix kan pukul 9 berkumpul di tempat rahsia sekitar Bandar Utama...(nak bagitau hint jugak tu).

Kami memang on time. At 9pm on the dot sume dah gather. Nak makan rs macam dah lewat. So, kami minum saja + Chicken pie dr opis yg tak abis. Tetibe Che Tukang Kipas yang sememangnya semakin menambah berat badan meng-order mee goreng + no taugeh.

Upacara gelak ketawa bermula apabila mee goreng yang di order dihidangkan bersama taugeh.

Tukang kedai : mee goreng cik?

Che Tukang Kipas : yes

Tukang kedai : selamat menjamu selera

Che Tukang Kipas : Damn #$%^&* taugeh


On the spot kami berempat bantai gelak sampai Che Engineer sembur kopi ais kene muka aku yang tengah dalam process nk naik jerawat. (Ko berus gigi ker tak, nanya aku kalo ko tak berus gigi. Lagi banyak la jerawat aku nanti)

Gelak ketawa selama 6 minit 32 saat.

Che Tukang Kipas : &*^%$%^&* punya tukang goreng mee...aku dah cakap tanak taugeh.

Che Tukang Hibur : Nasib kau la labi...ko mmg akan dpt benda yg ko tanak.

Che Tukang Kipas : Potong mood aku jer.


Cerita taugeh pon keluar....mmg masih segar bugar dalam ingatan CERITERE TAUGEH itu.
Boleh pulak time-time tu jugak Che Engineer yg tak berape senonoh ni bukak cerita taugeh tu.
Tapi time tu aku tengok laju jer Che Tukang Kipas melahap mee goreng berTAUGEH tu.
Aku tgk pie aku pon naik tk lalu walaupun pie tu tak der taugeh...mengenangkan CERITERE TAUGEH. Die selamber je boleh abis kan mee goreng tu. Che engineer bercerita siap dengan gaya macamana TAUGEH tu punya movement. BODOH LA...

Che Dokte memang sah-sah akan gelak guling guling macam emoticons YM yang kene tekan command macam ni ---> =)).

Che Tukang Hibur pulak siap nyanyi nyanyi lagu sendiri sbb tengah berusaha nk tuka topic.

Che engineer kalo lawak tk senonoh tu mmg die akan panjang-panjangkan.

Ok...keadaan tenang seketika.

Che Dokte : Penat a keje, jom g holiday.

Che Tukang Hibur : Aku exam la

Me : Weih...releks...aku baru abis duit ni...tunggu cover poket dulu kot yer pon.

Che Engineer : Kite g Langkawi nak? Aku g langkawi time LIMA baper tahun lepas kot.

Che Tukang Kipas tetibe bantai gelak...sambil bersuara "time LIMA yer bro, bukan last week ko baru blk dr langkawi ker?"

Hahahaaha...Che Engineer terkantoi...

Che Engineer : what i mean is kite g langkawi same2 time LIMA...

Awan dikepala aku n Che Tukang Hibur.

Aku pandang Che Tukang Hibur, Che Tukang hibur pon pandang aku....

Cerita bilik kecil berwarna biru dan juga Swimming Suite berenda....kah kah kah kah.

Lagi cite lame yg aku tk leh lupe...cite tu dh 10 tahun rsnye...boleh pulak Che Tukang Hibur cite kt yang lain ni. Memang kene bantai gelak la sampai subuh.

Siap mase tu Che Dokte berimiginasi bagaimana situasi itu berlaku....

Macam-macam soalan cepu cemas yg kuar...mati aku nak jawab...sbb aku yg melalui peristiwa itu....damn @#$%^&*

Adoi la....abis mase lunch aku update blog ni...

Kami teruskan cerita mase kami sume selected to English In Camp. Wow...aku tak akan lupa beb.aku ingat lg cheer group aku time tu

EVERYWHERE WE GO
second line ni lupe jap
WE ARE THE CHAMPION,
WE ARE THE CHAMPION....


Memang time ni la kami lima orang build our friendship till now. The word CHAMPION tu la yg bakar semangat kitorg nk berjaya. Mase camp tu, one of the motivator tu cerita "setiap anak yg lahir kt dunia ni adelah CHAMPION sbb berjayanya persenyawaan sperma dan ovum..." dan selanjutnya.

From time tu time kitorang raih kejayaan masing-masing. Kalau tak, tak akan ade nye CHE DOKTE, CHE ENGINEER, CHE TUKANG KIPAS, CHE TUKANG HIBUR aka CHE LAWYER n ME...aku dh berjaya ker....?

Everytime jumpa mmg kami 5 org akan ingat kisah camp tu. Mase camp tu lah terciptanya no 23 berwana MERAH.

Atas permintaan Che Tukang Hibur gamba muka tidak boleh ditayangkan

4 comments:

  1. pandai pandai ko je bg name aku che tukang kipas yer...aku yg kacak lg macho dan smart ni layak kipas org jer ker?

    ReplyDelete
  2. dr hari first aku kenal ko sampai ke hari ni genap 23 thn 6 bulan mmg ko rajin mengipas pon

    ReplyDelete
  3. salams...tk boleh ke pakai name penuh aje...mcm la aku tak tau character2 yg kau maksudkan tu

    ReplyDelete
  4. Yang Tulin itu akuMay 19, 2010 at 1:50 AM

    dude malam ni friendster jom....

    ReplyDelete