Wednesday, May 19, 2010

Cik Abah sangat hebat

Mood berblog datang kembali. Kalau boleh setiap saat nak di-update.Tapi otak ni still kering kontang. Agaknya otak ni just ingat command-command html & Java jer kot.

Every night sebelum tido, mesti blog walking ke blog blogger lain. My favourite blogger is My Dad la. Memang la Abah aku ni hebat orangnya. Nampak jer macam hati kering. Padahal Abah aku ni kadang-kadang umpama "Dalam Hati Ada Taman" jugak...Ya ampun Cik Abah.

Sedikit membosankan sebab blog Cik Abah ni asyik cite memory dia dekat Ipoh tu. Well, anak-anak Abah sangat paham, dr Ipoh la segalanya bermula kan. Abah mula belajar berdikari, jauh dari family, study smart and play hard with friends.That's why Cik Abah sangat-sangat lah sayangkan memory dia di Ipoh tu especially STAR. Pastu kenal Cikgu Mama pun di Ipoh kan...So sweeet.

Apa bende sebenarnye ni. Sebenarnya aku nak cakap, aku kagum cara Abah aku menulis and mengarang. Bunga bahasa Abah especially English sangat mudah difahami. Tapi kenapa tak tumpah kuah ke nasi. Jelesnye.

Nak request kelas menulis dan mengarang dengan Abah lah. At one time dulu Abah selalu pesan if menulis jangan guna bahasa SMS. Nanti terbiasa.Agaknya sebab tu la penulisan aku teruk. Teruk after SPM. Before that, Penulisan anak Tn Hj Amran sangat bagus OK. Selalu je masuk pertandingan menulis essay. Sape yg encourage if not Tn Hj Amran sendiri. Ade jugak la kuah yang menitik ke nasi kalo gitu yer.

I miss my abah, my mama & sibling so much!!!

No comments:

Post a Comment