Monday, February 16, 2009

jawaBan

Ini adalah jawaban kepada soalan-soalan yang diajukan kepada saya menerusi SMS, Email, Direct Call, Datang ke rumah or what everrrrr..!

Soalan-soalan telah dikumpul dan digabungkan menjadi satu soalan yang mana tujuan dan matlamatnya sama. Seterusnya, jawapan bg soalan-soalan tersebut akan dijawab dibawahnya...

Soalan Pertama :
1. Ayuni, mane kamu menghilang?
2. Ayuni, apsal diam je ni?
3. Ko g mane ha?
4. Kalau yer pon dah mati, tk wat tahlil ker?

Jawapannye :
Aku ade jer. Baru balik bertapa. Tempat bertapa henset tk leh pakai. Bertapa kene concerntrait ma. Oit mangkuk, kalo aku mati, mcmana aku nk panggil ko dtg kenduri tahlil..

Soalan Kedua :
1. Jom kuar ari Sabtu ni aka (14 Februari)
2. Ko g dating tk 14 Februari
3. Jom tgk wayang upin ipin hari sabtu
4. Knape ko tanak kuar, jom la picnic ke, makan2 ke, swimming ke?

Jawapan :
Kepada korang2 yang ajak aku kuar 14 Februari lepas, maaf sbb terpakse off hanset. Aku mmg tk dpt nk join korang2 sume sbbnye aku ke KLIA menghantar kekasehku.....sekembalinya dari KLIA aku ke Kg Baru sebok preparation org nk kawen...so terlupa nk on hanset lg

Soalan Ketiga :
1. Aku nampak ko online, tp bile buzz ko senyap je. Padahal awl lg..tk kan dh tido
2. Kalo tanak layan YM jangan online.

Jawapan :
Yer mintak maaf tk layan korang kt YM. Aku mmg online tp aku bz la. YM ngan org jauh.

Soalan Keempat :
1. Apsal ko kurus ni...

Jawapan :
Aku nk marah pon ade..aku gumbira pon ade...aku nk tergelak pon ade... btw aku marah dulu la yer..Korang nikan, kalo aku gemok korang bising, aku kurus korang bising. Well, berat aku dh mmg turun pon dlm mase 1 bulan....thanks god. Akhirnye...Ni aku nk gelak skit la kan, kalo stakat ckp aku kurus sbb nk bodek aku belanje korang ke puji korang blk ke..harap maaf ..Aku tk layan.

Byk lg soklan-soklan terkumpul yg akan aku jawab tak lame lg...antaranya "kenape ko pakai cincin"..masalah betul la kawan2 aku..asal pakai cincin je ingat tuttttt....BTW thanks sgt sbb tersangat amik berat kt aku..

Aku post entry ni pon bknnye ape..sbb tk der idea..bile dh bosan mcm ni mule la nk merepek...!

****Kenape jawaban bukan jawapan-----> aku terbaca buku penulisan aku mase sekolah dulu, cikgu aku ckp jawaban bukan jawapan....im confuse!!!

No comments:

Post a Comment