Thursday, February 12, 2009

malu tapi mahu 2

A :..... aku jumpe die kt subang arini


W :Dating ker...?


A : tak de la. jumpe je..pasni die dh nk fly. Nk tunggu die blk, baru nk jumpe, ntah time tu aku dh anak dua. malu la nk jumpe....


W : bagus gak tu jumpe skarang, time 2 2 tgh sing...


A: oh no..just FRIEND k..serik dh...jgn buat aku jijik nk g SUBANG lg


W : ala org SUBANG kan BAIK BAIK


****perbulan diakhiri gelak ketawa sampai tk henegt donia


Ape aku nk mengarut ni..
org buat dialog aku pon nk buat dialog..
tk de identiti ke...?
actually aku dah agak bosan berblog2 ni.


Skarang ni aku lebih suke FLe**
ahahahha
JAhat betul
Siapa mangsa ku seterusnya
(gile ayat tk hengat nerake)


Istigfar AYuni


Sekadar hiburan utk diri sendiri
Peduli ape org nk ckp
Janji aku hepy arini


Akhirnya aku dh jumpe "si nyamuk belang"
GIles kiyut habes...
bukan sekadar hiasan di frenster
mmg die kiut


Well..hitam ke putih ke...
Janji aku suke


Nk cite experiance jumpe org yg tk pnah jumpe ni mmg la sgt menarik


Mmg kejong la lidah aku ni
Hanya anak mata berbicara...
Walahhhhh


Aku jeling die
die jeling aku


So Suwitttt


Pastu..order mkn



F : U tk mkn ke

A : ermm..I tunggu u


Bleh plak kan..u tunggu i..i tunggu u


Mule la cerite history kan...topic org baru nk kenal


F : Dulu nk jd askar..tp takut kulit hitam..ni pon dh hitam dh skit..hope g aussie putih blk...kalo tk nanti i pakai FAIR N LOVELY


Boleh tak? aku pon tk pakai F&L tu


F : Dulu plan nk keje dulu...tp skarang mcm nk KAwen...tp tu la..kalo kawen nk bg bini mkn ape


A : Kate bela lembu kt umah..lembu ade daging..bleh perah susu lembu bg bini minum.kandang lembu leh convert jd rumah...taik lembu leh jd baja tanam sayur.


Buat-buat concern la ngan activity harian die. Sdgkan aku sbnrnye blur..pesal tetibe ckp nk kawen lak ni?


A : Actually lelaki lg pandai masak dr pempuan..cbe tgk tu..lelaki je ...


F : Aah kan..lelaki mmg pandai masak..


A : dan cbe bezakan lelaki yg pandai masak ngan lelaki yg tk pandai msak camne?


F : lelaki pandai masak duduk di dapur..lelaki tk pandai masak jd pelayan


A : salah. Lelaki pandai masak tangannye ade bulu..lelaki anta air tangannye tk de bulu


F : Patut la sedap...hahahha


Actually..nk bukak topic mane makanan yg die ckp nk masak utk aku...alik2 kuar topik lelaki pandai masak tangannye berbulu...so lelaki diluar sane kalo tangan ade bulu n tk pandai masak sile shave bulu tangan tu yer...nanti pempuan salah faham!!!

ulpss...ade yg terase ker???

well...byk sgt bende yg aku leh gelak guleng2 mcm tenggeleng nih...simpan buat hiburan ms akan dtg..

***untuk pengetahuan sume...gap masa antara satu topic perbualan ke satu topic seterusnya mengambil masa lebih kurang 15 minit ok???

Bayangkan betapa lidahku kelu...even dlm kete dh practice nk sembang ape.

Ingat nk upload gamba berkaroke...tp tk bwk cable lak...so....next time la

No comments:

Post a Comment