Tuesday, December 15, 2009

Hari Kanak-kanak

Jumaat lepas plan nye nak duduk rumah jer. Sebab dah berminggu-minggu asyik kene kuar jer. Last week busy dengan kenduri kawin kazen. Last 2 week busy buat preparation. Last 3 week busy mcm2. Pendek kate dah lama tak merasa nikmat weekend. Tau tau jer dah isnin.
Dah kene g keje.


So sempena birthday Sultan Selangor ni, kebetulan nama aku tak plak tersenarai as one of yang akan dapat ape2 pingat, so aku decide utk dok umah je. Study and study.

Macam biase, time aku leh tido lame, time tu la aku akan terbangun awal. Dah bangun tk leh sambung tido lak.
So, terus bangun untuk mengamalkan gaya hidup sehat. Bersenam di hadapan rumah sambil mengilatkan body kekaseh baru.
Wow..!!!
Blink blink gitu
Ade sedikit kelapangan, aku pon mengubah suai kedudukan barang dalam bilik aku. So, godek sana, godek sini, ubah sana, ubah sini...
Tarrrraaa...dah siap...
Jam menunjukkan pukul 12 tengah hari...
Lapar..
Makan?
Meggie ayam + Sotong + Sayur hijau-hijau bukan sawi
(Aunty aku tak der.Tinggalkan aku sorang degil tanak ikut)

Layan tv jap sampai pukul 4.30pm. Call kazen aku....

Me : Jom g jogging?

Ba'ad: Jom

Pasangan kekasih di tepi tasik sedang mengira ekor burung




Kanak-kanak riang sedang bermain di gelongsor


Keletihan pusing tasik 2 round...
Begitu la rutin aku minggu ni.
Ape pun aku enjoy,tk pk masalah kat opis, masalah kawan2, masalah boipren

No comments:

Post a Comment