Monday, December 28, 2009

Holidayzzz at Perghlih

Nice place to visit.

Sapa kata Perghlih tak dak tempat best nk p

I would like to suggest for those who searching for a nice place to visit

Tasoh Lake Resort & Retreat.

To be honest, aku sendiri pun tatau tempat ni. Just searching tru the net, then dapat tau pasal tempat ni.

Reasonable price, Crazy damn best food in da world + cheap among the cheapers.

Of course la kalo u all nk cinema, nk 5 star shopping complex mmg tk der la kan.

Tp utk relax kan minda....ape salahnye.

Please visit http://www.tasohlakeresort.com.my/

So far, my family day trip akan ke sini.

I was also introduce these damn beautiful place to my SRCian collogue.

Belom lg ajak geng consortium aku ke sana...

1 comment:

  1. bertahun2 aku study kat Perlis...tak pernah tahu pun tmpat ni

    ReplyDelete