Sunday, April 26, 2009

Euphoria Jom...2nd episode

Ramai yg mintak upload gamba FOMS Dinner. Oleh kerana server yg agak bengong, so tk dpt nk upload lg. nk upload sume kt sini, kang dh tk name blog, leh jer kang tuka name album.

Mood rajin di hujung minggu.

Terhasil lah karya-karya seperti dibawah yg mana kalo orang seni tgk sure ckp aku bute seni.
Ofkos la kan. Aku mmg buta seni. Kalo tk sure aku dh jd pelukis.


Nk gak selit gamba chee wei kan. btw, thanks to Pak Cik Zhafril sbb sudi menjadi pelahap terundang. Kirenye tk nyesal ajak Pak Cik g dinner. mmg licin makanan yg terhidang. Best kalo dok ngan org tk control2 makan ni. Bak kate org time makan, makan aje. Enjoy ur foods.

Ladies...melaram abis kawan2 aku mlm tu. Bknnye ape. event camni sekali seumur hidup mase time student. So pe salahnye kan.

aku suke gile color merah

1 comment: