Monday, April 13, 2009

Super Busy

Weekend yg sgt busy.Busy attend majlis2 keluarga. At da same time, ni la peluang seluruh cucu cicit Atuk Harun gather.
Belom terlambat utk aku wish...
SELAMAT BERTUNANG wat ABG EMY n NATASYA (if im not mistaken)

Ahad- Abg Haiyan wat House warming kt Seksyen 7 Shah Alam. Not bad..umah die besar n lawa. Pendek kate selesa la tinggal 4 beranak. Paling aku suke menu utk aritu. Nasik Arab Pak Long mmg tip top...even aku just mkn sesuap dua ja...ttp dpt menikmati keenakan nasik arab itu. Hanya individu tertentu sahaja yang tau kenape majlis kali ni aku just makan sesuap dua sahaja.


Blk dr Shah Alam ke PICOM PC Fair lak...aku amat setuju dengan Pak Su..."menyesal tk sudah g PC Fair kali ni, baik g Low Yatt jer..."


Tk der mende pon yg aku nk carik melainkan mengusha laptop2 cun n comel yg bakal aku beli bila aku dh KAYA...

Antara percaya atau tidak..gambar twin tower ni Adi adik sedare aku yg amik..umo Adi baru 5 thn. da way he hold da camera and zooming da object wat aku kagum sesgt.ade gaye professional.Mak su pon berkata "Like father like son..."

No comments:

Post a Comment