Monday, April 20, 2009

Revolusi

Ape kaitan topik kt atas ngan mood aku hari ni. Untuk pengetahuan seluruh pembaca blog aku, aku maseh lg dlm mood happy bangat. Dua tiga hari ni asik happy jer. Ayuni please control your emotion. Nanti nanges....!!!

Ayat tu slalu jer dengar. For me, ade kebenarannye jugak. Coz dh byk kali berlaku samada kt diri sendiri atau kt sesape saje. Leh happy2 enjoy tk hengat dunia esok hari dengar berita sedey. So, sentiasa lah beringat.

Happy tetap happy. Thanks God. At least i'm not crying. Sakit sangat kalo menangis. Rs mcm ade pasir kt kelopak mate. Suppose kalo mengangis ade air as pelincir so tk sakit la kan. Ni tidak, if aku nangis, aku akan rs sakit sgt2.

lalalala...pg ni sungguh indah.

start my beautiful day with simple breakfast.

Coco crunch with fresh milk. Lame tk mkn coco crunch siot. But spoil lil bit. Coz cafe pakai coco crunch yg timbang tu. Rs die tk sesedap Nestle la. Memandangkan mlm td terus tido without taking any food so, kelaparan tahap maximum.Dh makan something yg ade susu, so minum fresh orange pon sodap. Yummmieess

Bukti aku dalam mood happy.

Ade kesan calar kt kete aku. dlm 3 inci jugak la. Well, its ok. tk kesah. Ayuni tk marah.

Bukti lg, mak cik cleaner terpancut air paip kene kasut aku. Ayuni tk marah lg. Siap ckp, tak pe mak cik, kasut sy tahan air. agagagaga..bangge sekejap ngan kasut Hush Puppies aku.

cukup la bukti yg aku happy ari ni. kenape happy, maybe sbb Ayuni tido cukup tanpa sebarang gangguan + mimpi indah.ulpssss

Ape melalut panjang sgt ni. Nk ckp pasal revolusi la..

Smlm chating ngan Adeep. Adeep ckp die nk pindah tempat keje. Camtu gak ngan Leeya, die pon dh dpt tempat keje baru. Syia len lak cite. Die nk futher study kt NZ dis coming October. Cepat nye Syia kumpul duit. Aku gak yg merangkak. Merangkak satu hal. Sebok bayar hutang pon yer gak. Tikah getting married soon. Siap tk sabar soh aku g amik invitation card kt die. Tema Tikah Purple. Yes...leh beli baju baru. Kak Dut jom g Jakel.

So....perasan atau tk...mereka-mereka di atas sume melakukan perubahan dlm kehidupan. Aku pon agak tk sabar nk berubah. Insya Allah, June ni aku jugak akan menjadi Warga TM. Company Turun Menurun bukan turun temurun yer...

2.30 pm

Yes....revolusi lg...I'm DONE....FYP dh siap...

No comments:

Post a Comment