Tuesday, April 21, 2009

Pulun

Tak abes-abes ngan mood happy aku.

Something yg aku blaja mase industrial training is JANGAN DELAY KEJE.

Start aritu aku dh jarang delay keje-keje aku. Sume aku try my best utk wat on time n relex after finish all my task.

Minggu ni sgt best. Bile sume rakan-rakan seperjuangan sebok ngan FYP derang. To be honest, aku lom siap sepenuhnye. Tp aku yakin by this Sunday everything will be 100% done.

February - April - Design
Selasa 21st April- Coding Login/Logout/Register Form
Thursday 23rd April - Find out Shoping cart coding
Friday 24th April - Complete my written Report
Monday 27th April - Touch up design
Wednesday 29th April - Complete shoping cart
Friday 1st May - Printing
Monday 4th May - Biding
Wednesday 6th May - Present

Conversation wif them

Aleph: ko da siap php ke
Aleph: rozaini nak jumpa ko
ayuni: aku lom wat shoping cart jer lg
ayuni: oo ye ke
ayuni: esok la aku jumpe die
Aleph: hahah aku tipu je
ayuni: bengong

Siot ko Aleph ba ta. well, tk heran. aku leh jumpe rozaini anytime. mesti die bangge ngan aku sbb FYP aku dh siap. Written report pon dh siap ok. Tinggal printing jer lg. Tu 5 menet leh siap.

Syaz : Jeles aaa
Ayuni: apsal ko nk jeles ni
Syaz : yer la sehari buat ko dh siap, written report pon siap
Ayuni : Nasib la kan. Aku ajak ko wat sesame . ko tanak. kedek la tu

agagagagaga...kawan2 sekalian. aku akan tolong carikkan shoping cart tu k memandangkan aku dh byk mase terluang. dun worry. kite kwn. aku mesti tolong korang nye. Bab design pon jgn risau. pass kt aku, aku leh touch up.

Akhir kate dr aku PULUN weih PULUN.

Pasar malam/tani putrajaya

First time sampai ke Pasar malam/tani Putrajaya ni. Tk salah b4 dis ari Jumaat. Sudah tukar ka?

Tak kesah la. Janji aku enjoy membeli belah di sana. Cam biase partner pasar malam aku MUii n Khai. Ni best ni ngan derang. Bab makan tk reti nk kedek n control. Makan je ape nk. Then share reramai. Beli cekodok 2 3 jenis makan bertiga. sume beli skit2.

1st round, just tgk-tgk n survey ape yg ade. Survey tempat makan jer. Tempat sayur ikan tk perlu la kot. tu kaw kaum ibu dan bape. hehehehe.

2nd round, beli makanan ringan. Cekodok jagung n pisang. bleh tahan sedap. Tym ni la aku tingat kt dak sorang tu. Suke beno die mkn bubur jagung. tingin nk belikan die bubur jagung. tp ape kan daya. ati aku ni kalo dh terseliuh. memang susah nk baik. so cancel.next time jer aku wat baik ngan ko.

3rd round, beli makanan berat. Khai beli nasik lemak tempat aku sujes tu. Memang aku yakin situ mmg sedap coa tym bulan pose aku slalu beli ngan mak cik tu. Muii la beli kambeng golek. heheheh...bau best. memandangkan sy ade migrain malas la.

aku jugak la yg terkontang-kanteng tatau nk beli ape. tgk nasik goreng teringin. mee goreng teringin. nasik ayam, nasik tomato, char keow teow.

Nasik kerabu KELANTAN. kenot-konot...signboard die wat aku tk jd nk beli. Kenape kene letak Kelantan. Letak jer la Nasik kerabu Putrajaya.

At last soto yg rase die ntah paper tu yg aku beli. Kalo aku beli laksam pon bagos.

No comments:

Post a Comment