Monday, April 27, 2009

Wan Nasrul Ikhwan tunjuk belang

Baru pas chating ngan adik sowang ni. My God. Ayuni sungguh ketinggalan. Dis week 2 event dh terlepas. Institusi Usrah Annual Dinner & MMU Awards. Siyes tk tau langsung pasal 2 event besar ni. Padahal Pioneer event2 ni adalah aku. Pioneer ker??? Pioneer la jugak. Coz 1st MMU awards im one of their committee. IU Dinner paling grand pon aku jd komiti.

Bukannye ape. Tanak amik tau sgt coz tanak terpengaruh. Aku pantang skit berevent-event ni. Nk join aje. Memandangkan dis year dh nekad. so jgn ade satu pon yg terjoin. Kalo ade yg ajak. Sy menolak dengan penuh rs berterima kasih. Coz u all still ingat lg kt aku.

Btw, congrates to my dear bro. Wan Nasrul Ikhwan. Hebat adik aku sowang ni. Baru menapak dh menang awards. Kamu mmg layak. BUT plz plz plz ...bila dh di atas jgn lupa mereka yg membantu menaikkan kamu. Sentiasa lah pandang ke bawah tanda berterima kasih. This is for your future. TAHNIAH

No comments:

Post a Comment