Thursday, April 2, 2009

Talentime

Kalo aku ade 5 IBU JARI KAKI....5 5 aku angkat...(Nadira 4 jer kan?) Overall cite ni mmg best. Aku bley gelak, aku bleh rs nk nanges (rase jer...lom nanges lg). Rs sedikit menyampah pon ade. Aduhhhh..tringin ikan masak 3 rasa kt kedai lorong dengkil tu la.

Dari Sepet, Gubra, Muallaf(tk tgk pon) now Talentime...cite Yasmin Ahmad ni mmg best. Aku respect idea die wat cite. Ni komen aku ttg industry filem malaysia la kan. Bg aku, tak perlu la kot nk pilih umah besar2, name nk ade dato datin, mekap 3 inci tebal, baju nk seksi n vouge aje...shoping nk pavillion jer...plg aku tk suke, kenape nk kene discriminate antara artist yg lawa n tk lawa, gemok n kurus(sensitip ni).

Dalam cite talentime ni sume ade, artist lawa n tak lawa, kurus n gemok, sume budaya malaysia ade. Paling aku respect Yasmin still pilih Ipoh sbg lokasi. Cayalah...!

Obvious part yg aku suke....everytime ade Mahesh...kalo nadira kate die macho....aku tambah skit..die hensem n macho...kasi up skit. Plg best part die anta melor, then melor say thanks, die tk reply, then mahesh blg batu sbb nk bg kertas, melor marah mahesh siap ckp mahesh tu rude n pekak. Then hafiz bgtau mmg Mahesh tu pekak. Part ni, mcm2 aku rs, sedey, nk marah nak gelak pon ade...But so suwit both of them.

Yang paling aku best gak...sbb Muii yg banje aku tengok Talentime. Credit to Muii. Tq gak kt Khai, jiran tetangga aku. Sbb mahu ikut kemahuanku utk tgk Talentime bukan Fast n Furious. Sory la, aku bukan tanak tgk F&F tu, aku nk tgk ngan org len even aku tk la bape minat cite tu..


Ok...tu je review pasal Talentime. To Cik NADIRA, don't forget dis coming May k...kite tgk Syurga Cinta plak k..

I don't think Syurga Cinta is better than Talentime. Oleh kerana ada AWAL, cite tu jd menarik..kah kah kah

4 comments:

  1. waaah 5 taknak kalah tuh
    haha
    suka part semua tentang nenek dier
    hahahaha

    yayaya
    cant wait to see awal
    wink wink

    ReplyDelete
  2. boleh tahan gak nenek die mencarut

    ReplyDelete
  3. aku siap tido lg tgk cte ni.wuwu

    ReplyDelete